• 021-66557431

 

 

یکی از موضوعاتی که در سالهای اخیر مورد توجه اغلب بنگاههای اقتصادی بزرگ، متوسط و حتی کوچک قرار گرفته است موضوع «وفادارسازی مشتریان» می باشد. متاسفانه اغلب این بنگاهها سطح برنامه وفاداری را به ابزارهایی مانند وبسایت یا سامانه پیامکی تقلیل داده اند که دلیل آن عدم انجام مطالعات رفتارشناسی مشتریان بوده است. شرکت مدیریت فردا با بهره گیری از تجارب خویش در این حوزه بر اساس متدولوژی انحصاری زیر، اقدام به شناسایی سه ضلع اصلی موفقیت یک برنامه وفاداری (کارفرما، برنامه رقبا، مشتری) می پردازد .

 

ویژگیهای سرویس برنامه وفادارسازی و باشگاه وفاداری مشتریان :

- شناخت دقیق و عمیق از مشتری در سه سطح (رفتار، نگرش، الگوی تصمیم گیری)

- افزایش میزان جذب مشتریان به برنامه وفاداری

- کاهش ریزش مشتریان و افزایش طول عمر ارتباط مشتری در برنامه وفاداری

- سنجش مستمر وضعیت برنامه وفاداری بر اساس شاخصهای ارزیابی بلادرنگ

- امکان پیاده سازی داشبوردهای مدیریتی و تحلیل اثربخشی مالی برنامه وفاداری

 

  • 66557431
  • 43858120
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • تهران، خ آزادی، خ حبیب اله، نبش خسروان، پلاک 1، طبقه 2
  • مشاهده بر روی نقشه

ارسال پیام

  ایمیل ارسال نشد !   Your email has been sent.
بالا